Tester analizator pilotów radiowych MTG-215s

MTG-215sMTG-215 jest nowoczesnym urządzeniem pozwalającym na dokładne sprawdzenie transmisji radiowych pilotów zdalnego sterowania i kart dostępowych.
Wykaz układów enkoderów w pełni analizowanych przez nasz tester:
- piloty z kodem stałym HS1527, HV1527, EV1527, PT2262, SC2262, SC2264, CIR2262 oraz ich odpowiedniki zarówno 315,00 MHz jak i 433,92 MHz.,
- z kodem dynamicznym HCS200, HCS300, HCS301, karty KD2001, KD2006 na 433,92 MHz,
- piloty fabryczne grupy PSA (Peugeot, Citroen) na 433,92 MHz prod. do 2011r.


UWAGA! Niektóre piloty ze starszym rodzajem transmisji mogą nie być odczytywane np. od Berlingo I lub dokładane w serwisach piloty Valeo.

Tester w nowej wersji wyposażony jest również w moduł odbiornika szerokopasmowego, który pozwala sprawdzić moc nadawanego sygnału z pilotów o różnych rodzajach modulacji i częstotliwościach nadawania.
Wskazania mocy wyświetlane są za pomocą linijki analogowej oraz liczbowej skali w dBm.

ANALIZOWANE DANE
Piloty na układach HCS 200, HCS300, HCS 301 i karty KD2001, KD2006:
- numer fabryczny pilota,
- sekwencja kodu zmiennego,
- który przycisk pilota został użyty,
- stan baterii w pilocie,
- powtarzanie (pojedyncza transmisja lub seryjna).

Piloty z kodem stałym HS1527, HV1527, EV1527, PT2262 oraz ich odpowiedniki:
- rodzaj układu (1527 lub 2262),
- kod stały (numer fabryczny),
- czas trwania impulsu podstawowego,
- który przycisk pilota został użyty,
- długość transmisji w bitach.

Piloty grupy PSA (Peugeot, Citroen):
- kod stały (nr serii pilota),
- kod zmienny.

POZOSTAŁE PARAMETRY
Funkcja oszczędzania baterii:
- wygaszenie podświetlenia ekranu po 20s,
- samoczynne wyłączenie urządzenia po 60s bezczynności.
Zasilanie: bateria 6F22.
Wymiary: 63mm x 104mm x 28mm.

Elektroniczny czujnik przechyłu CP-14

Serwis
Czujnik posiada wbudowany elektroniczny akcelerometr. Pomiar przechyłu pojazdu oparty jest na zmianie wartości przyspieszenia ziemskiego.
Nadaje się do zabezpieczanie motocykli, quadów i samochodów.
Czujnik posiada regulację czułości (kąta przechyłu) oraz sygnalizację wykrycia przechyłu za pomocą wbudowanej diody LED.



Dane techniczne:
- napięcie zasilania: 8 V - 16 V
- pobór prądu: < 6 mA, czuwanie < 3 mA
- napięcie zasilania: 8 V - 16 V
- temperatura pracy: - 30°C + 80°C
- wymiary 31 mm x 41 mm x 12 mm

Moduł komfortu kierunkowskazów KK-15

MTG-215s Działanie modułu polega na potrojeniu mignięć kierunkowskazów. Po krótkim naciśnięciu dźwigni kierunkowskazów, lampy będą automatycznie migać 3 razy. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób poruszających się po autostradach oraz zatłoczonych ulicach dużych miast. Moduł został zaprojektowany jako proste w montażu, dodatkowe urządzenie sterujące kierunkowskazami w pojazdach z instalacją 12V. Moduł stale monitoruje linie kierunkowskazów. Jak zapalają się na czas powyżej 100ms do jednego mignięcia , procesor natychmiast oszacuje pozostały czas na pierwszy błysk (chyba że jest to pierwszy pełny błysk) i mignie kierunkowskazami jeszcze dwa razy. Jeśli migając kierunkowskazami jednej strony wykryje załączenie lamp strony przeciwnej to natychmiast przerywa pracę. Jeśli dźwignia przełącznika kierunkowskazów jest na stałe w pozycji włączonej to moduł nie reaguje. Moduł rozpoznaje również załączenie świateł awaryjnych. Po włączeniu zapłonu moduł aktywuje się w ciągu 3s.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest dodanie funkcji „THANKS” czyli dwukrotnego mignięcia obu stron kierunkowskazów po naciśnięciu dodatkowego przycisku podłączonego do modułu. Ułatwia to zwyczajowe podziękowanie dla innych użytkowników dróg np. za umożliwienie zmiany pasa ruchu lub wyjechania z drogi podporządkowanej. Nie będzie już potrzebne nerwowe poszukiwania włącznika świateł awaryjnych i jego dwuetapowa obsługa.
Są dostępne dwa rodzaje migania. Fabrycznie ustawiona jest wersja migania popularna w Polsce (po naciśnięciu przycisku następują dwa mignięcia obu stron) czyli tak jak światła awaryjne. Druga wersja migania polega na mignięciu na przemian (lewe, prawe, lewe, prawe). Ten sposób jest praktykowany np. w Niemczech.